Ozgeztrk 28+0 🧿 1380 benimki serklajlıyım erken doğum ihtimalinide göz önünde bulu durarak muz kaşar süte yüklendim biraz insallah vaktinde sağlıkla gelir 😊
Yamur12345 aysgl54 15 haftalıkken gitmiştim 100 gıram dedi hatta çok küçük dedi piskolojim bozulmuş zaten 4 aydr çok iştahsızım ama bu aralar yiyorum şimdi 17 haftalık olduk ballı süt kaşara yöneldim bakalım
Kelebekk-0307 aysgl54 benim boyumda kısa 1.55 ve normal görünüyor şu an doktorum hic boyun kısa normal olmaz filan demedi aksine çatın uygun hic sorun yok dedi.