nmtock41 Asseyda çiğ badem yiyorum salatalık yiyorum hafifliyor öneri üzerine başladım bunlara da magnezyum içiyorum o da rahatlatıyor garip bi şekilde .. ama aynı durumdayım doktorum nexium içebilirsin dedi yarın sabahtan itibaren içicem gaviskon fayda etmiyor
Bussra19 33.haftada başladı benimde hatta bebek saçlanıyor o yuzden mide yanar derler ne kadar doğru bilemem tabi 😅 çaresini de gaviscon da buldum anında rahatlatıyor ama etkisi çok sürmüyor bende
Asseyda Bussra19 Bende Doktoruma gidince yazdırıcam inşallah o zamana kadar sakızla falan idare edicem
KkubraOz Asseyda ben 8+4 teyim şimdiden mahvediyor bu yanma beni. Dün akşam salata yapmıştım soğan doğramıştım pişman oldum yediğime. Dünden beri midem ağzıma geliyor boğazıma kadar yanıyorum ç. Bida yemem hayatta 😂napcam bilmiyorum
Asseyda KkubraOz ben soğan sarımsak yiyemiyorum yediğimde 3.4 gün burnumda oluyo kokusu sürekli midem bulanıyor bu sefer