guzel_anne1 karakiz1 maşalesef kuzum ikisi kıvam veriyor un 1 su bardağından. 2 parmak eksik kadar dolu, üzeri nişasta konuluyor
bebekveannesiii Boncuk18 evet oda güzel oluyo ama ikisinin arasında fark olduğu için söylemek istedim bazıları un kokuyo diye muhallebi tercih etmez, bazılari unu kavurmakla uğraşmaz🤷malzeme aynı ama teknik farklı 😀
Mysaa karakiz1 unsuz biraz tadı farklı olur canım böyle su tadı gibi olur komşun felan yok mu öyle bi fincan vs alabilceğin ya da sadece nişastalı olan bi tatlı yapsan riske atmayıp güzel olur 😊
karakiz1 Mysaa Hepinize tesekkur ederim bi kosu gidip komsudan aldim ve yapiyorum suan riske atamadm 🤗🤗👍👍