haklisinesracim Mihriballim ben 37 de fitille başlatırdım doğumu ama ben sezaryenden çok korktuğum için böyle söylüyorum tabi ki
bebislerimi_buyutuyorum Mihriballim bence bebeğin sağlığı için kendisinin gelmesini bekleyin ne kadar kalsa onun için o kadar iyi gelişimi açısından tabi gene doktorlar bizden daha iyi bilir sağlıkla gelsin 💖🥰
bebislerimi_buyutuyorum Mihriballim yorumları takipteyim merak ediyorum bende 😊bakalım ne dicek ne yazdın başlatalım mi dedin sende
Mihriballim bebislerimi_buyutuyorum çok düşündüm hocam iyice kilo almadan başlatalım sıkıntı olmaz değil mi dedim 😀🤭 asistanı dönüş yaptı doktor gelmemiş daha gelince size döner dedi bakalım ne dicek yazarım buraya
Lujoso Ben olsam daha fazla beklemez ve normal doğumu denerdim. Doktorunuzda ünal bey olduğu için çok merak ediyorum nasıl bir doğum deneyimi yaşayacağınızı😊 allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin♥️♥️ Doğurduktan sonra doğum hikayenizi bekliyorum🤩
Mihriballim Lujoso ayy hadi inşallah ☺️🤭 Ünal beye inancım güvenim tam eminim çok güzel olucak ne olursa olsun herşey çok iyi olucak 🥰🙏 sizde mi Ünal beye gidiyorsunuz
Lujoso Mihriballim evet ben de ünal beye gidiyorum kocaeli anneleri başlığında yazmıştım. 18 haftalık şuan🥰
Sare19 Mihriballim bende ssvd istiyorum doktorum bana bunun için en önemli şeyin kendi sancım olduğunu söyledi siz doğumu başlatmak için bişeyler deneseniz yoğun bir şekilde 🤔
Mihriballim Sare19 aslında bunu da düşünüyorum doktorum dün bunu da yapabilirsin dedi dün gece baya dans ettim plates yaptım falan 😀😀
Sare19 Mihriballim biraz daha zorlayın burda bir bayan yazmıştı 3-4 saat aralıksız yürüyünce doğuma gidiyorum diye 😂
Ayse_35 Mihriballim korktuğum gibi olmadı. Kilo 3300kg, boy 50cm olmuşuz. Görünürde sancı da yok, haftaya tekrar gideceğim🤲🤰
Ayse_35 Mihriballim evet 37+2 olduk. Ama doktor ultrason %100 kiloyu doğru vermez dedi tahminen bu kiloda. Zaten fazla kilo beni tedirgin ediyor, 3kg geçsin yeter .
Mihriballim Serapcemre 🥰😘 doktorum cevap verdi haftaya başlatalım doğumu dedi bu hafta kendiliğinden gelmezse