Mihriballim 😂ben 2kilo falan dogmuşum eşimde kilolu değilmiş pek hep minyon bebek diyordu doktorum öyle de oldu hala minyon😁 vallaha inş bir aksilik olmaz canm açılmaların rAhat olursa keser cıkarırlar bebeği korkma karnıma bastırdılar benm cıkmayınca ben de ıkındım bir şekil çıktı tabi kolay olmaz can çıkıyor ordan ama açılman kolay oldu mu Allahın ıznıyle bir şey olmaz çAtın da müsait demek ki normal deneniyor hiç kesiden korkma 3-5güne ayaklanırsın hemen😊