iki_melek_annesi Mihriballim Aynen sanki ilk hamileliğim ilkinde yapmadığım hazırlıkları bunda yaptım 😅 genç yaşta anne olunca böyle olduk, yok ben almıyım sezeryana devamkee🤣🤣🤣
Mihriballim iki_melek_annesi ooh iyi yaptın sağlıkla gelsin minnoş 🥰😌😘 😀😀 ben sezeryanin ilk ayağa kalkışını unutamıyorum 😀🤦 o yüzden normali de bilmiyorum ama heyecan olsun bakalım 😀😀
Ayse_35 Mihriballim maşallah 🧿 ikinci normal doğum kısa sürer diye ben kendimi teselli edip yaparım diyorum. Sen uzun sürsün diyebiliyorsun helal olsun👍 sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah 🤲💐
Mihriballim Ayse_35 amin inşallah bitanem . Ya gecicek sonuçta hep öyle kalmayacak diye düşünüyorum sezeryan olsamda sonrasında günlerce ağrım olucak zorlanicam hiç değilse bebeğim dogdugunda kendimi daha iyi hissetmek istiyorum normal doğumdan sonra
Deletedmom_35 Mihriballim kız ben Allah nasip ederse ikinci doğumu NDSS istiyorum sen ne yapıyorsun 😅
Mihriballim Deletedmom_35 😀😀 niye ya deme öyle çok mu zor geçti doğumun ama şöyle düşün ilki normal olanların ikincisi daha kolay oluyormuş 😀😀
Mihriballim iki_melek_annesi 😀 Allah yardım ediyor her şekilde iyileşiyor insan neler geçmiyor ki . Rabbim herkese yardım etsin inşallah içinde bizede
Shzdgn Mihriballim hakkınızda hayırlı olan neyse o olsun inşallah kolay bir doğum diliyorum sağlıkla kucağına alırsınız umarım ssvd düşünüyorsanız beklemeyin bence
Mihriballim Shzdgn amiin inşaallah çok teşekkür ederim 🥰😌 yarın doktorumu arayıp söyleyeceğim bakalım ne diyecek
Mihriballim Deletedmom_35 😀😀 çok amin. İşte insanoğlu böyle 😀 ulaşamadığı şeyi istiyor . Benim hep hayalim o anı yaşamak 😌
Arslan23 Mihriballim diyelim ki doğum yaptınız ve bebeğiniz o söylenilen kilonun aşağısında çıktı. Bide böyle düşünün ve ultrason da yüzde yüz kılo boy doğru çıkmıyor. Tahmini olarak.
b_ilge Bebek doğduğunda herhangi bir sıkıntı yaşamayacaksa ben normal doğum isterdim. Tabii yine de karar senin.
iki_melek_annesi Deletedmom_35 Belli canım senden başka kimsenin aklına gelmez bu yöntem mantıklı 🤔🤔🤔🤔😅