kahvesever__ benimki de öyle 2 kere detayliya girdim 2 gidişimde toplam 5 kere baktı doktor 1 saat aralıklarla. Çikolata meyvesuyu bol soguksu içtim yedim ama yok. En son doktor cihazla elini dürttü çeksin diye. Ve tek bir poz yakalayabildi. Böyle kaşlarını çatmis dudaklarını büzmüş sinirli bir surat gördük 😄😁😁 başka da yok. İnatçı olan bebe göstermiyor kızıyor