Ebruliii45 bir tür hormon ilacı olduğu için uzun süreli devam edilmesi gereken, bir nevi rahmin yapısını güçlendiren düşükleri önleyen bi ilaç.. gwçen hafta rahmimde kanama alanları vardı rahimin kendisini toplaması için istirahat ve bu hormon gerekli ilaç allerjim olduğu için 1 haftadır istirahat ediyorum eğer düzelmezse bu sefer hastaneye yatışım yapılarak ilaca başlanıcak ama şunu net söyleyebilirim herkes için geçerli olmasa da istirahat etmek ilaçtan çok daha etkili