dddy İdrar testi yapacaksan en az 1 hafta geçmesi lazım canım benim 10 gün geciktiği halde silik çıkmıştı ama kan testinde çıkabilir geç döllenme olmadıysa
Berzan Ucuz testten yaptim 3 gün önce sinde silik çıktı ertesi gün tekrar yaptim o daha iyiydi sonra 2 gün gecikti kan verdim ve pozitif sonu suc 4 haftalik gebeymisim Su an 10 haftalik olduk nerdeyse