kelebek12345 adetim geçtiği halde şu erken gebelik %98 kesin sonuçlu zımbırtıdan yaptım negatif çıktı. Halbuki hamileymişim o zaman. Bir hafta sonra içime kurt düştü 3-4 liraya satılanlardan alıp yaptım çift çizgi çat diye çıktı. Erken gebelik testleri bile kesin sonuç vermiyor yani. En iyisi adetinin geçmesini bekleyip öyle yapman canım varken yok çıkabilir moralin bozulabilir.