Duygudikicidkc ultrasonda kızımın burnu kocaman görünüyordu, doktorda burnu büyük olacak diyordu, hiç teselli edecek veya böylede olmayabilir demiyordu 😳 doğdu, çokta güzel bir burnu var. Herkes burnu çok güzel der😇🧿👣💐. Ultrason da sıvı içinde büyük görünüyor, ben ikinci gebelikte hiç renkli ultrason yüzünü görmedim, doğduktan sonra göreceğiz sürpriz olcak bize🤰