Perilisa Kızlar beni bilirsiniz habire totem postu açıyorum şimdiye kadar 4 kişi totem postumdan sonra doğurdu ben doğuramadım🤣🙄🤷🏻♀️ Bugün evi süpürdüm toz aldım 20 dk kadar yürüyüş yaptım birazdan squat yapıcam sonra sıcak bir duş 😆 artık gelsin valla kafayı yemek üzereyim 😬 gece 39. Haftaya adım atıyoruz 🙄🤲🏻 Hadi bu gece gelsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻😁
Aynur47 Perilisa benimde bugun yapmadığım is kalmadi bende gece 39+0 olcam hatta sicak bi duş alip yatağa ole geçeyim diyorum :))
Aynur47 Bahar1508 bende 39+0 oluyorum artık doğsun ya YARIN doktora gidince banada haber ver bakalim nedicek:)
Perilisa Aynur47 ay tamam bacısı yarın yazarım doğuralım artık gücüm kalmadı bunu karnımda taşımaya 🤣🤣🤩
Aynur47 Perilisa benimde gücüm kalmadi.inşallah dogururuz.ama ben pazartesiye kadar beklesem fena olmaz :)
Perilisa Bahar1508 ben her gün bu gece doğuracam diye evrene mesaj yolluyorum ama başka kapıya mı gidiyor mesajlar anlamadım🤣
Happybsrn Perilisa inşallah sıra sende sen dogurursun benim de cumartesi günü doğum iple çekiyorum,, ameliyathane stresinden başım ağrıyor artık 🥴 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🥺
Perilisa Happybsrn ben anestezi teknikeriyim sezeryan mı olacaksın hiç korkulacak birşeyi yok rahat ol😆
Aysun1981 Perilisa 39+2 ve ne açılma ne sancı 🥺 heryerim ağrıyor 😣 normal istiyorum, herşey yolunda ama 4300 kg olmuş bizim ki. Boylu postlusun, sıkıntı olmaz Cuma gününe kadar bekleyip tekrar değerlendirelim dedi doktor. Oyyy ben ne yapammm 😔😔
Bahar1508 Aynur47 böyle dedin ya gitmem He 😂😂😂 zaten gidince doğurmaktan korkuyorum altım cok agrıyor belki açılma var 😂
Aynur47 Bahar1508 benimde vajina bugün ağrı var ses geliyor sanki tövbe yarabbim diyorum.kendi kendime :))
Happybsrn Perilisa kız ben çok ameliyat oldum başka sağlık sebebinden fakat spinal olup herşeye tanık olmak beklemek stres yaratıyor bende artık ameliyat ortamından bıktım 🥺🥺🥺,,, anlamıyorum kimi 20 dakika kimi 40 dakikada diyo inşallah kısa sürer 🥲🙏