Aslihan2 Uysll Benimde 29 Mart 37+2 de doğum olcak suyum azaldığı icin ayniyiz ikimizd3 ben acaba cok mu erken alıyor diye tereddüt etmistm ama demekki oluyormuş
Uysll Aslihan2 doktorumuz suyun ancak yeter o zamana dedi ona kalsa doğuma kadar hastanede yatacaktim 😊 ama imza atıp çıktım bugün
Aslihan2 Uysll yaa benim nerdeyse 30.haftadan beri suyunda azalma var deniliyor artik gecen suyu az cok beklemeyelm 37 de alalm dedi yatirmaktan falan bahsetmedi 🙄baska bir doktor da suyu yeterli diyor kafam cok karıştı ya 😣
Egem_1122 Uysll havuç suyu için her gün 1 su bardağı çocuk sıvısını arttırıyor. İlk çocuğumda bu sıkıntıyı yaşamıştım şimdikinde çok şükür hiç azalma olmadı havuç suyu sayesinde
Gzm23 Uysll kız bende öyle valla valla uyku tutmaz beni keşke göz Açıp kapatınca doğum zamanı gelse ne güxel olurdu 😇😇🙏🙏🙏