Caglaasya eğer maddi durumunuz varsa kesinlikle devlet hastanesinin kapısından bile geçmeyin her gittiğimde tövbe ederek çıkıp kendi özel doktoruma koşarak gidiyodum gerçekten devlet hastanelerindeki doktorlara doktor demeye bin şahit lazım darp edilincede vay efendim doktoru dövdüler deniliyo kusura bakmasında bazı doktorlar dayağı sonuna kadar hakediyolar ve ayrıca 400 tl değil hangi özele baktığınız önemli benim gittiğim özel hastanede 120 tl veriyorum ve çok çok memnunum😅