İlk gittiğim doktor aşırı kötüydü kese göründü demişti 1 hafta sonra gel kalp atışı için dedi ben ona gitmedim başkasına gittim 2. Gittiğim doktor da zorla alttan baktı istemiyorum dedimsede ya çıkabilirsin ya da alttan bakıcam tercih senin dedi ve ben merak ettiğim için ağlayarak kabul etttim 3. İçinde tahlili sonuçlarımı fln gösterememiştim ondan da memnun kalmadım siye başkasından aldım 2 hafta sonra yani bugün gittim ve bana 2 hafta önce bakıldığı için ultrasondan bakmayacağını sadece tahlil sonuçlarını bakacağını söyledi ben en sonunda patladım niye bu doktorlar hep böyle diye doktorla tartıştım ya bebeğime bişey olduysa ya kalbi durduysa ya başka bişey varsa bakmak zorundasınız dedim ve zoraki bir şekilde baktı her kafama estiğinde hastaneye gelip baktırmazmışım ya merak ediyorum belki ilk haftalar önemli doktorlar neden bu kadar kötü davranıyor zorla özele gidip 400 lira mı bayılmamız lazım dedim ve hiç bir şey diyemedi sadece bana mı denk geliyor bu doktorlar