Gul1998___ 16+5 hafdalgim bende dun ve bugun karinimn icinde farkli hareketler his etdim birsey geziyormus gibi cok guzeldi😂😂🤭🤭🤭 acaba bebekmi ?
Mayasol Umutunannesi92 aynı gün görünüyor benim de 😊 Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eylesin
Ikigozumuncicegiii Zehragniken bende tam 19+0 da hissettim o pıt pıt i hatta şansımıza eşimin de elini koyduk o d a hisetti 3 kez vurdu minik papatyam 💕💕
gamzeminaaa hunilimom aynı biz. Ama 10 Ağustos doğum yapicam inşallah. Babası ile aynı gün doğmuş olsun.
Kadriye_09 Kaktuslu89 çok fazla 30 ağustos var aramızda desenize bakalım ilk önce hangimiz Doğum yapacak 🙈🙈