Ben 3 ay femara kullanmıştım bir sonraki ay ilacı bırakmıştım doktora da gitmemiştim ovulasyon testiyle takip yapıp hamile kalmıştım. Bunu ilaç işe yaramıyor anlamında söylemedim tam tersine bence yumurta oluşumunu uzun vadede de tedavi ediyor inşallah siz de sonuç alırsınız