ebru2871 hiç bir şey söylemiyorlar, oturduğum yere yeni taşındım ilk deneyimimdi ama pek sevemedim. Rica ettim kayıt numarasını sonradan sordum söylemediler doktora sorman gerekiyordu diye söylediler. Yoksa LABİMden bakacaktım. Yarın arasam yine doktorla görüşün derler. Sabah gideceğim. Umarım hayal kırıklığı olmaz.🥺