Kızlar yarın tam 12 haftalık oluyoruz cinsiyeti öğrenebilir miyiz sizce çarşamba gitmek istiyorum artık çok merak ediyoruz ve cevremde ki herkes kesin kızdır diyo içime de kız doğuyor bu güne Kadar kimse erkek bebeğin olucak demedi kızdır diye umuyorum ama meraktanda çatlamak üzereyim 🤭🤭