MomBse Bi fikrim olmadığı için yazıyorum arkadaşlar dün almaya başladım dün de post açmıştım zaten fitil olarak almaya basladım aldıktan sonra da bacaklarımı kaldırıp yatıyorum 15-20 dakika ama sonradan bakıyorum ki kalktıktan sonra hep akmış acaba hepsi mi akıyor faydası olur değil mi az da olsa gidiyor mudur acaba?
Susamm MomBse canım önce ellerini yıka muhakkak çünki efeksiyon olmasın daha sonra ilacı itwbildigin kadar ileri it ve sirt üstü en az 40 dak.yat ve daha sonra yürü biraz gelmesi normal birde hergün ayni saatte düzenli almaya özen göster
MomBse Bngl4109 bende 20 dakika bekliyordum demekki az oluyormus ki akıyor neyse o zaman daha fazla bekleyeyim teşekkür ederim canım
Fikriyelker 25-30 dk yatsan yeter Ne kadar yatarsan yat gün içinde akıyo sürekli ben 3 ay günde 3 kere kullandım
MomBse Fikriyelker birisi de başka bi postta afedersiniz tuvalete gidince bile akıyor ne kadar yatarsam yatayım yazmıştı doğru galiba inşaAllah alacağını alıyordur
NecipBernaSvey Bende kullanıyorum canım sabah aksam verdi bana bende öyle gece atıyorum mesela bi süre yastık belimin altında yatıyorum sonra iyice uykum gelince alıyorum yastığı yatıyorum biraz daha düz bi sekilde ama sonra sabah kalkınca bakıyorum gelmis sözde vücut fazlasını geri atıyomus mesela ben kendim cok ileri atamıyorum diye esime attırıyorum o baya ileri atabiliyo ama yinede geliyo yani
MomBse NecipBernaSvey bende atıyorum ama daha ileri gitmiyor zaten giriş kısmından orda eriyor belimin altına yastık koyup ayaklarımı duvara dikip bekliyorum gidiyordur inşaAllah canım
NecipBernaSvey MomBse evet aynısı bana oldu gecen bitmesine yakın artık nerdeyse İlacın tamamı geliyo geri.
Fikriyelker MomBse doğru doğru tuvalettede akıyor ben idrar tahlili verirken çok utanmıştım. Vücut alcağını alıyor hiç merak etme.
MomBse Susamm eldiven giyiyorum öyle atıyorum elime yapışıyor yoksa zaten canım her gün düzenli almam lazım evet biliyorum onu da alarm kurucam ki saatleri karıştırırım yoksa
NecipBernaSvey MomBse valla sözde ucunda bile kalsa alıyomus o alması gerekeni doktor öyle demisti önemli olan onu kullanman itebildiğin yere kadar it o ise yarar dedi
MomBse NecipBernaSvey sanki çamaşıra hepsi gelmiş gibi oluyor öyle duruyor ne kadarı gidiyor acaba diyorum
NecipBernaSvey MomBse benim iste bitane kaldı yarın sabahta atıcam biticek pazartesi doktora gidicem simdi böyle bitmesine yakın habire nerdeyse tamamı geri geliyo bide o kadar ileri atıyorum yatıyorum ama yok yinede geliyo baya
Neroizm MomBse fitil olarak atildiginda icindeki hormon etki ediyor posasi geri geliyor. Eger bu durum size cok rahatsizlik veriyorsa doktorunuza danisip agiz yoluyla almayi deneyin.
MomBse Neroizm dün kendisi demisti fitil şeklinde alırsan daha iyi etki eder diye benim de tek istediğim daha çabuk ve iyi etki etmesi o yüzden alması gerekeni alıyorsa şükür gerisi mühim değil
MomBse NecipBernaSvey ben de bekliyorum bakıyorum gelmiş daha fazla mı beklesem acaba dedim arkadaş yazmış ya posası geliyor diye olabilir demekki öyle şükür bitmiş senin inşaAllah düzelmiştir bende on gün kullanıp öyle gidicem bi aksilik çıkmazsa inşaAllah