Mom545441 ecem11 https://imgyukle.com/i/E3kG1R kararttım fotoyu var canım🥰 2 gün sonra tekrar yap net çıkar
ecem11 Mom545441 ya gerçekten böyle bakınca gerçekten var 🤗 https://resimyukle.io/r/SKWN4Nez7x bunu da yeni yaptım erken gebelik testi var demek değil mi bu da
Bfduam Mom545441 nasıl karartılıyor canım? Ya bu arada bi postta okumuştum hamileymişsin:) Çok sevindim, nasıl oldu klomen vs kullandın mı, belirtin oldu mu adet öncesi, ne zaman çıktı testte:)
ecem11 https://resimyukle.io/r/SKWN4Nez7x bu da yaptığım erken gebelik testi yeni yaptım çok heycanlıyım demek ki var değil mi
Mom545441 ecem11 valla bana çıktığı gibi 10.4 değerle öğrendim inşallah sağlıklı artar kuzum kan ver sen öyle emin olalım 🙏🏻
motherofcats ilk 5 dk da çıkan sonuç önemli yarım saatte kuruma çizgisi olur zaten pembe değil gri gözüküyor yok bence
ecem11 motherofcats canım erken gebelik testi yaptım şimdi hemen çıktı https://resimyukle.io/r/SKWN4Nez7x
Mom545441 Bfduam teşekkür ederim canım bişey kullanmadım ovülasyon testi kullandım sadece🥰 adet bitti 5 gün sonra test yaptım 7 si yumurtlama oldu 8 i çatlama 3 gün değerlendirdik yumurtlamadan 1 hafta sonra mide ekşimesi yanma bulandı oldu sonra ağzım sulandı kusamadım sonra köyde kaldım üşüttüm dedim bu kadar erken belirti olmaz dedim duygusallık oldu sonra göğüs hassasiyeti ve adet sancıları koku hassasiyeti bunlar var başka bişey yok
Lrkvrm Var gibi gözüküyor cabım 🥰 kızlar benimde adet tarihim 27 mart bir gün oynayabiliyor 3 4 gündür başım sersem gibi arada baş dönmesi yapıyor birde bugün özellikle ayaktayken ve yürüken değişik bir kasık ağrım vardı sizce hamilelik belirtisi mi dün normal kaset test yaptım negatif çıktı umudum çok yok ama inşallah vardır 👶💞
ecem11 Lrkvrm canım ben dün de yaptım birşey çıkmadı bugün çıktı zaten ovulasyon testiyle yumurtlamadan 11 gün sonra en erken çıkıyormul benim de 11 günüm şümdi kan verdim inşallah vardır🙏🌸 dua edin kızlar