ecem11 test yaptım ilkte çıkmadı yarım saat sonra çıktı ama önceden kuruma çizgisi çok sonra çıkıyordu ve bu biraz daha pembemsi geldi yumurtlamadan 11 gün geçti. Sizce birşey görünüyor mu
Mom-0 ecem11 umutlandirmak istemem ama benimde ilk testim bu sekilde cikmisti birde erken gebelik testi ile deneyebilirsiniz. Yada kan verme şansiniz varsa bi kac gün sonra kan verebilirseniz. Kanda daha kesin sonuç çikar.
Kizilkafaa ecem11 Canım kırılmanı istemem ancak 10 dk sonrası test geçersiz sayılıyor, kuruma çizgisi oluyor çünkü bu nedenle yarın tekrar denemeni öneririm 10 dk içinde belirmesi gerekiyor. Zatem gebelik oldugunda hemen görünüyor
Ahsen34 ecem11 hayırlı olsun 🥰 2 hafta bekle ve kan testi ver. Hemen verınce kımyasal oluyor sonra üzülüyor insanlar
Afifeelif ecem11 ayy canım var gibi görünüyor ama geç çıkmış .. ben de yumurtlamadan 10 gün sonra yaptım yarım saat sonra çıktı silik çizgi ertesi gün erken gebelik testi yaptım negatifti adete 4 gün var bekliyorum ümitsizce.. inşallah vardır sende gebelik.. umarım sağlıkla da ilerler🥰🌸🤲🤲🤲
_Semragokbudak_ ecem11 bence var 3 gün sonra bidaha tekrarla bence bende hamileyim şuan aynı bu şekilde çıkmıştı şuan 7+4 uz 😊😊inslh vardır
Lavinyam55 Hadi hayırlısı olsun canım silik ama var Rabbim kucağınada almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻
ecem11 Afifeelif benim de 3 gün var erken gebelik testi de yapacağım inşallah onda çıkar🙏 daha önce de kuruma çizgisi gördüm ama bu farklı geldi size sorayım dedim 🌸
ecem11 Kizilkafaa evet zaten bir kere daha kuruma çizgisi görmüştüm ama o sarımsıydı erken gebelik testi yapacağım inşallah onda çıkar🙏
Hakiko ecem11 Kuruma da olabilir pozitif çizgisi de olabilir erken gebelik testiyle deneyin olmazsa inşallah vardır💗
Hakiko ecem11 11 gün geçmiş erken gebelik testi için yeterli diye hatırlıyorum yapın aklınızda kalmasın ben olsam ben de sabredemem 🤭🤭