Rumeysaylz Meltem123 Yaa ne güzel 😍maşallah sağlıkla gelsin kızlarımız inşallah canım 😊 🙏 bakalım hangimiz önce doğuracak ay ayy 😀🙈
Yaseminelifali Pelus evt çok donanımlı bir hastane olması da etken elif hanım da bi doçent olarak mütevazi bir bayan
Pelus Yaseminelifali randevu beklerken vs sıra oluyor mu acaba? Ayrıca doğumu orada düşünürseniz eğer ücreti ne kadar bileğiniz var mı??
Yaseminelifali Pelus herhangi bir beklemem olmadı ama ben sabah erken gidiyorum. Benim sezeryan olduğu için 4500 tl fyat aldım bugün
Busracagrikorpe 33 haftalığız oğluşumuz olucak inşallah Liv hospital yard.doç başak Güler e gidiyorum memnunum şükür rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı olmayanada evlat nasip etsin inşallah
Selcann Askk Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hangi doktora gidiyorsunuz orda bende oraya gitmeye başladım yeni
Selocan Askk doktorunuzun adını öğrenebilir miyim bende o hastaneye gidiyorum ve daha ilk muanem oldu. Rastgele bi doktor seçmiştim.
Yaseminelifali Pelus tabiki çok daha ileri haftaları bile kabul ediyor. Siz şuan hangi hastaneye gidiyorsunuz
KbraOuz Anneyimanne Oğuz Özdemir’e gidiyorum canım şimdilik çok memnunum randevulu gidersen işin hiç uzun sürmüyo 😊
Pelus Yaseminelifali şuna devlete gidiyorum ama değiştirmek istiyorum artık,gerçi oradaki doktorumdan da çok memnunum,hastane koşulları beni mutlu etmiyor sadece