Sakvsr Drkmls etimesgut doğumum medicanada olacak inşallah özel muayenehaneye gidiyorum büyük ihtimal önümüzdeki hafta doğum yapmış olurum 😇
Rumeysaylz 29+4 haftalığım kızım olacak hayırlısıyla 😊 Ufuk Üniversitesi Dr Rıdvan Ege Hastanesine gidiyorum bende. Herkese sevgiler ❤️
Ozlemyilmaz Merhabalarr☺️ Ben de 31+4 oldum Özel Eryaman hastanesine gidiyorum bende. Bu aralar doğum stresi sardıı ki sormayın gitsin.
Drkmls Ozlemyilmaz belli mi sezeryan öı normal mi olduğu ? İnşallah sorunsuz bebeğini kucağına alırsın 👏🏻
Ozlemyilmaz Drkmls aminnn hepimiz için sağlıklı doğum olsun. Yok canım belli değil doğum şeklim. Gittiğim doktor sezeryancı gözüküyor bende normal doğum yaşamak istiyorum açıkcası ama hastaneye güvenmiyorum ebesi hemşiresi nasıl bilmiyorum kafam karışık
Gaye Ozlemyilmaz merhaba 30 haftalığım bende Eryaman a gitmeye yeni başladım Oskar beye kimdi doktorunuz
Yaseminelifali Pelus evt çok donanımlı bir hastane olması da etken elif hanım da bi doçent olarak mütevazi bir bayan
Ozlemyilmaz Gaye merhaba Gaye bende Oskar hocaya gidiyorum. Nasıl memnunmusum hamileliğin nasıl gidiyor?
Demir123 Ozlemyilmaz Gaye Kızlar bende Oskar hocaya gidiyorum ama çok yoğun olduğu için endişeliyim çok fazla ilgilenemiyor.Sizde durumlar nasıl?