bayatkahve üzerinden epeyce zaman geçmiş ama ben de cybex almayı düşünüyorum, priam ile sizin aldığınız model arasında ciddi fiyat farkı var ama sizin aldığınız da cadillac gibi duruyor arka tekerleri büyük vs..sizin aldığınız model pusetle de kullanılabiliyor mu ayrıca pusetini de aldınız mı