Mouradi Kbraberk Yok canım İnşaAllah yanlış değil hamilesinn 🥰 bende ilk yaptığımda böyle çıkmıştı adet günümde, adet günümden 2 gün sonra kan vermiştim
northandmother Kbraberk canım benim yaa bende 3 sene bekledim çok şükür rabbim nasip etti inşallah sende kalp atışlarını da duyarsın ❤️
Sumiire Kbraberk canım var var asıl Boyle olması çok normal gözün aydın olsun sağlıklı hamişlik geçirirsin inşallah bebeğini sağlıklı zamanında alırsın kucagına ☺️☺️
Fatmaclk96 Kbraberk İnşallah canım eğer ki bugün adet gelmezse yarında ben test yapıcam sende dua et benim için 🙈❤️
Mom545441 Kbraberk geçer hastanede mi bekliyorsun yoksa e nabıza düşmesini mi e nabıza yarım saat geç düşüyor çünkü