Kbraberk https://imgyukle.com/i/Ee4a4x anında boyle oldu bu testın yanlıs olma ıhtımalı varmıdır sızce adetıme 1 2 gun var sadece gogus agrım var
B-Y94 Kbraberk 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉 Hayırlı olsun kuzum Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah hamişsin 🥰🥰🥰
starmom Kbraberk Erkenden ümit vermiş gibi olmayım canım ama benim de testim beş saniyede falan çıktı akşam acilde kan verdim dört haftalık hamileydim 😊 Hemen kan testi ver 😊😊😊
northandmother Kbraberk maşallah canım benim hayırlı uğurlu olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende adetime 3 4 gün kala tahmin üzeri yaptım testi aynı bu şekilde hemen çizgi belirdi rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah ❤️
B-Y94 Kbraberk hayır hayır kuzum bal gibi hamişsin iyi düşğn pozetif düşğn kan tahlili ver beta hormonun 1500 üzrri isr bebeğin lalp atışı duyulur eğer duymazsan üzülme 1 hafta sonra duyarsın beta değerini söyle bana merak ettim 😂
starmom Kbraberk rabbim gönlüne göre versin uzun zamandır bekliyormuşsunuz rabbim kucağınızı doldursun inşallah nerde isteyen varsa 🤲
Kbraberk northandmother amin inşallah canım 2.5 senedir bekliyorum polistık overda vardı bende kan verdım sımdı beklıyorum hayırlı sonuclar alırım ınsallah 🤲
Uguriklima Kbraberk bende ilk cocugumda adet olmam gereken zamanda test yapmıştım anında çıkmıştı ve hamileydim sende de var canm o zman hayırlı olsun
northandmother Kbraberk canım benim yaa bende 3 sene bekledim çok şükür rabbim nasip etti inşallah sende kalp atışlarını da duyarsın ❤️
Fatmaclk96 Kbraberk İnşallah canım eğer ki bugün adet gelmezse yarında ben test yapıcam sende dua et benim için 🙈❤️