Bugün 7. Gün hâla regl olmadım. Dünden beri inanılmaz bir göğüs ağrım başladı. Parmağımın ucuyla bile dokunsam felaket ağrıyor. Bel ağrım var. Sol kalçama doğru yayılıyor. Ayakta azıcık iş yapsam mahvediyor beni. Hemen yatmak istiyorum 🤦🏻♀️ Bugün midem de çok kötü. İnanılmaz bir mide ekşimesi yaşıyorum. Sanki ekşi bişey yemişim de afedersiniz geri ağzıma geliyor gibi ekşi ekşi. Bide uzun süredir devam eden akıntım var. Şeffaf hafif beyaz sıvı bir akıntı. Kasıklarıma da zaman zaman bir ağrı saplanıyor. Adet belirtisi mi diyorum kendi kendime. Hamilelik belirtisi mi emin olamıyorum. Testte yapmadım. Kime sorduysam daha erken test için. En az 12 gün geçsin adetin diyo. Yumurtlamam da ayın 3 de bitmişti.