_Zubeyde_
bir zararı var mı birkaç hafta beklemenin? Benim de bebek gorunmemis kalbi duyulmamisti o vakit. Doktor söyleyince çok panikledim , bu zaman için normal iki hafta sonra tekrar gel demişti. O iki hafta gebeliğimin en stresli dönemi oldu. Kabus gibi. Sonra araştırdım deneyim sordum. Çevremde gebeliğini erken öğrenen hiç kimsenin 8.haftadan önce belli olmamış. Benim de öyle oldu. Bir arkadaşım 9dan sonra duydu sesini. İnternette çeşitli forumlarda buna dair deneyim yorumlarını okumuştum; çok sayıda insan kürtaj önerisi alırken biraz bekledikten sonra doktor değiştirdikten sonra ya da alttan ultrasona girdikten sonra bebeğini duymuştu görmüştü. Yerinizde olsam bir riski yoksa kürtaj olmazdım beklerdim, doktor da değiştirirdim muhakkak. 8-9. haftadan sonra başka iyi bir doktora gider muayene olurdum. O zaman hala bebeğin kalbi duyulmaz ise yapacak şey yok. Bakın bu ve diğer uygulamalarda sürekli insanlar kese var bebek yok kalp atışı yok diye konu açıyor panikle soruyor. Çok doğal o haftalarda görünmemesi. Yakın arkadaşım sizin ülkede doktorlar deli herhalde seni boşuna panikletmis bebek görünmez ki o vakitte doktor değiştir demişti.