Afraaaa Esradamla aradan 3 gün geçmiş olcak heralde artış olur diye düşünüyorum. Görmezsem de bir sonraki gün giderim bilmiyorum bakalm
Esradamla Afraaaa olur inşallah kese için acele etme 5 haftalikken diyolar genelde ben 5+3 um inatla ctesiyi bekliyorum o gun gidicem doktora hayirlisi insallah ctesi 6+0 olacak
Afraaaa Esradamla keseyi görmeden rahat edemiycem sanırım🙊 cuma günü gidecegimde 5+1 olmuş olcaz. En iyisi gerçekten aslında kalp atışıyla beraber görmek en mantıklısı ama sabredemiyorum.
Deletedmom_7 Afraaaa endişelenme canım. Kimyasaldan sonra hiç korunmadan hemen gebe kaldım şu an sağlıklı bir gebeliğim var. İlki kimyasal oldu diye bir sonraki öyle olacak diye kaide yok güzel düşün güzel olsun🙂
Afraaaa Deletedmom_7 ya umarım öyle olur suanlik bir sıkinti yok ama tabikide önemli olan artis. Umarım bende sağlıklı bir şekilde kucağıma alabilirim🙏