Kizlarrrrr çok heyecanlıyım sabah kan verdim. Bugün gecikmemin 5. Günü🤭 bikac gündür test yapıyorum hep pozitifi yakaladim çok şükür. Aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım 2 ay ara verdik bu ay tekrardan yapalm dedik ve tuttu çok şükür yine. Amaaa tekrar kimyasal olmaz umarım biraz korkuyorum açıkçası 😢 karnım ve kasıklarm çok agriyo bu durum normal mi sizde de oluyo mu. Dün gece daha bı çok ağrıdı sürekli gece uykumdan uyandım ağrıdan. Sanki adet olacakmis gibi değişik aslında tam öyle de değil. Dua edin lutfeeenn değerlerim yüksek çıksın 🙏