Saylikesma hiçte saçma değil çoğu insan böyle zaten. Mesela yanında Bi şişe taşı evde sürekli oradan içmeye alıştır kendini. Bende günde 1 bardak bile içmedim suyun ne kadar büyük bir nimet olduğunu anlayınca zor da olsa alıştırdım. Mesela gece yatmadan ya turşu yada tatlı şeyler yedim yada hurma VS bunlar hem yedikten sonra hemde gece susatıyor. Bir kere umarım canınız çekmez çiğköfte yemiştim baya acılı gece kalkıp 1 şişe suyu kafaya diktiğümi hatırlıyorum böyle böyle su içmeyi alışkanlık haline getirdim. Vücudum susuz kaldımı enfeksiyon dan kurtulamıyordum çok çektim gerçekten. Su çok ama çok büyük nimet özellikle hamilelikte. Bide bebeğinin suyunun senin içtiğin suyla pek alakası yok istersen İnternetten araştır 😊 çok su içmeme rağmen 36. Haftada doktor benimde suyum da azlık görmüştü. Şuan 38 haftalığız geçen hafta enfeksiyon ağrısıyla hastanelik oldum doktor ilaç veremedi o kadar çaresiz kaldım ki ağlamaktan başka bişey gelmedi elimden sadece su içerek o ağrıdan kurtuldum su çok büyük nimet kendine alışkanlık haline getir susamasanda gün içinde iç