Saylikesma bende oleydm ve hamilelgmn başından beri doktor sürekli uyardı su herseyden daha önemli bebegn sagligi için die ..enfeksiyon çıktı en başından beri hala çekiyorum 38+3 um ama çok şükür su içmeyi aliskanlk ettm
A101de bimde cam şişeler satlyor canm bir buck lt olanlar ondan aldm yanına bardak koydm nereye otrsam yanımda bulndryorm zorla iciyorm canm bebiş için günde ondan bir iki tane.. iki tane icemem çok gelir dersen pet şişeler var büyük iki litrelkler ondan al dik kafana yanında bulndr anca öle iceblyosun su çok önemli cidden