seri4270 Arya22 Aynı benim de öyle canım 6 da yatış 8 de doğuma alınacağım Rabbim kolaylık versin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah☺️
Arya22 seri4270 Ayy aynıymış yaa inşallah çok güzel geçer Allah yardımcımız olsun🙏 ilk doğum mu sizinde bir de epidural mi olacak
Arya22 seri4270 Bana epidural dediler de inşallah paniklemem korkuyorum baya. Uyanınca ağrınız çok oldu mu acaba
birannesoruyor BesteKc merhaba, İsteğe bağlı sezeryan mı oluyorsunuz? İsteğe bağlı değilse sezeryan olacağınız kaçıncı hafta belli oldu acaba ? Aynı hastane ve doktorda takipli görünüyoruz. Ben de 36+3’üm, bebek biraz iri gidiyor görünüyor. Fakat doğum şekli netleşmedi.
BesteKc birannesoruyor isteğe bağlı oldu benim ama doktorum 37+1 de zaten kafa yapısı büyük sana sezaryen önerirdim bu şekildeyken dedi…
BesteKc birannesoruyor 37+1 de 40+3 çıkmıştı kafa bunun üstüne öyle dedi. Ve o gün 3200 dü. Ama kafa yapısı kendinden 3 hafta öndeydi kocakafanın 😂😂
birannesoruyor BesteKc yaa bizim de 1 hafta önde kafası, göbeği de 10 gün öndeymiş. Postlarınızı takip edicem, tecrübenizi merak ediyorum. Umarım sağlıkla kolayca kucağınıza alırsınız bebişinizi:)