BesteKc 24 martta doğuracak kimse var mı benim gibi, 38+4 oluyorum o gün sabahtan spinal sezaryen olacağım inşaallah. Bana yakın doğuracak varsa kalp krizimi paylaşmak isterim 😵💫😵💫🤪😂
Arya22 BesteKc Ben yarın sabah doğuracağım nasipse sezeryan benimde inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🙏
BesteKc Arya22 ayy inşallah canım heyecanlı mısın? Ben ameliyathanede midemin bulanmasından korkuyorum 9 aydır bulantılıyım hiç geçmedi her sabah kötü oluyorum…
Arya22 seri4270 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah Sabah 6 da hastaneye yatacağım doğum da 8 de nasipse🥰 sizin kaçta
seri4270 Arya22 Aynı benim de öyle canım 6 da yatış 8 de doğuma alınacağım Rabbim kolaylık versin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah☺️