Selin12- bir_pasa_annesi canım diğer şehirlerde de yardım yapıyorlarmış ama beşik filan varmi bilmiyorum her şehirlerde farklı oluyirmus kiminde puset olyormus süz 153 arayin onlara söyleyin oradan yönlendiriyorlar bana 35 haftalık ken geldi doğumdan önce getiriyorlar
Selin12- sevgitekes bir ikiayı bulmuştu canım beni aradılar evdeyseniz yardim getiricez diye anne bebek yardımı diye
Selin12- Afra_123 canım büyük şehir belediyesinden 4 yaşına kadar inek sütü yardımı yapılıyor bunu demek istemiş olabilir arkadaş
bir_pasa_annesi Afra_123 alabilirsin cnm ben oğluma hamileyken de almıştım bunda da verirler şart yok inda ben de ev hanımıyım sadece gebelik süresince veriyorlar
Gamzedngdn ozlemkzl3 evet 1 yaşından sonra gelen süt yardımını diyorsunuz değil mi ondan faydalanıyorum ilk kızım 20 aylık ikinciye hamileyim
Hilalbicann Merhaba, ilk gebeliğim ve bu yardımları hiç bilmiyorum anlatabilir misiniz acaba biraz ☺️
b_ilge Ben arayip başvurmuştum canim durumum kötü olmasına rağmen benimki onaylanmadı ama durumu iyi olan görümceme hemen çıkmıştı artik bunlar insan seçiyor gibime geliyor
Selin12- b_ilge bu benim 3.hamileligim diğer ikisinde hiç böyle bir yardim almadım simdi ilk kez aldım zaten daha önce beşik yokmus
Selin12- Busraaydiiin1 153 beyaz masayı arayin anne bebek yardımı için başvurmak istiyorum diyin onlar size bir numara veriyorlar
Gamzedngdn Ben izmirde yaşıyorum. 153 zabıta hattı diyor ben arayınca. İzmir belediyesinin numarasına yönlendirdi aradım ilk kızımda da bir çanta içinde bir havlu ve zıbın takımı olan bir çanta hediyesi varmış sadece. Kızım 8 aylıktı geldiğinde çanta hastane çıkışları el kadar. Yine de sosyal hizmetleri aramalı mıyım
Selin12- Gamzedngdn orayı bilmiyorum yanliz bize verilen kıyafetler çok güzel hepsi pamuklu ve her aya var pijama takımı zibinlari normal takım kıyafetlerini patikli patiksiz 0,3 aylık 6,9 aylık 9,12 aylık şekilde herbirindrn 3 ertane