alcang yanlış bilgi verdiğimi düşünmüyorum. 4.5. Haftalarda beta iyi çıksın isterse, sonradan kalp atışı ve kese yoksa hiç bi anlamı yok. Beta kontrolü kanama yoksa sadece annenin psikolojisi açısından bağlanmasını merakını giderir, Değerler iyi çıkmasa bile kanama yoksa doktor yine 6.haftaya kadar beklerler genelde ultrason muayenesi için.
6.hafta bunun için ideal bi kontrol zamanı.
Dış gebelik kontrolü yapılabilir duruma göre kürtaj yapabilir. Doktor betayı o zaman gerek görürse ister… Kimyasal da zaten müdahale edilmiyor kendi atılıyor. Burdaki tek kriter kanama olmaması. 6.haftada gidip gebeliğin sağlıklı olup olmamasını öğrenebilir, o zaman tüm testleri kontrolleri yapabilir daha kesin olacaktır. Hatta bazen daha geç haftalara da uzuyor. Böylece anneler daha idrar testi öğrenir öğrenmez iki günde bi şu kadar arttı şu kadar düştü diye kafasına takmak zorunda kalmaz.