Mysteryyy34 benım başima gelmişti önceden. 2 katı diye bi durum yok. 2 günde bir yuzde 60 artıyorsa sorun yoktur. Oyle hesaplayın istersenız. Benide korkutmuştu doktorum. Dış gebelık vs demişti. Sonra başka doktora gittim . Yüzde 60 yeterli dedi zaten sonrasında da keseyi gördük. Kafanıza takmayın