Mavimiz özellerin çoğu sezaryan kolayına geliyor sanırım birde bebeğim başıda büyük dedi kanala o yüzden girmiyor dedi kilosuda var dedi iri bebek seni zorlar dedi ama hayırlısı yine hangisiyse o olsun gece acile gittim 1 cm açıklık olmuşmuş dedi ama bakalım doktorum bu gün ne dicek kontrole gitcem