Tugbayknmz Bebeğim hala kanala girmedi iri bir bebek olduğu içinde doktorum da bekletmicek cuma günü sezaryanla alıcak ama ben normal istiyorum sancılarımda yok bu şekilde yaşayan varmı önerisi olan
alaaaanur Tugbayknmz ben de aynı durumdayım. Özeldeki doktor direkt sezaryen dedi. Devlet önce suni veririz dedi. Kendimi kurbanlık koyun gibi hissediyorum 😐
benimmdunyamm Tugbayknmz burada birisi kurbağa yürüyüşü yaptim kanala girdi bebek demişti istersen dene
CemileBG Tugbayknmz bizimkide biraz inat etti gelmiycem diye en son çarşamba günü gittiğimde bizimkide biraz iri
Ebbelif Tugbayknmz kendine eziyet etme Kanala girmediyse nasıl normal doğsun 🙄 Evde çömelme esneme hareketleri var Hamileler için onları yap Zaten 39 da kafası yerleşmeyen bebek normal doğmamalı kendini yıpratıp bebeğini riske atma Sezaryen olabilirsin sonuçta bunu kendin belirlemiyosun ki 🤷🏻♀️
Tugbayknmz Ebbelif yok kendime eziyet etmek değil aslında toparlanmak açısından normal doğumda daha hızlı oluyor ama malesef girmedi ve bu saatten sonrada girmez dediler çoğu kişi perşembe son kontrol sonra cuma alıcaz büyük ihtimalle
SerraveAnnesii Tugbayknmz Ben doğurdummm 40+5 22 Martta 🙈🙈 hastanedeyiz bebeğim yanımda. Normal doğumla başlayıp sezaryenle bitti doğumum hayırlısı böyleymiş çok şükür iyiyiz darısı başınıza inşallah
Deletedmom727271 Benimde ilk doğumum devlette oldu ama bebeğim kiloluydu doğum kanalına girmemişti. Riske atmadı doktorum sezeryan oldum. İnşallah sizin girer. Şahsi fikrim iri bir bebekse ve doğum kanalına girmezse riske girmemeniz
Mavimiz Tugbayknmz benimki doğum sırasında kanala girdi. Kanala girmemiş olması normal doğum yapamazsın sezeryan yapılmak zorunda değildir haberiniz olsun. Doğumhanede kanala girdi benim bebeğim. Yanlış yönlendiriyor doktorunuz. Sezeryancı sanırım.
Tugbayknmz Mavimiz özellerin çoğu sezaryan kolayına geliyor sanırım birde bebeğim başıda büyük dedi kanala o yüzden girmiyor dedi kilosuda var dedi iri bebek seni zorlar dedi ama hayırlısı yine hangisiyse o olsun gece acile gittim 1 cm açıklık olmuşmuş dedi ama bakalım doktorum bu gün ne dicek kontrole gitcem
ggkca Tugbayknmz benim bebeğim de ne denediysem kanala girmemişti 41+1′de normalle başladım sonra suni verdiler en son sezeryanla bitirdim, ama benim 5 cm sonra açılmam da olmamıştı, bebeğin ve sen sağlıklı olun, inan doğum şeklinin hiç bir önemi yok.
Tugbayknmz ggkca bizim şuan normal doğum bile belirtileri yok kilolu olduğu için bekletmiyor bizide en fazla cuma dedi işte onun dışında bekletemem dedi