Deletedmom2265 Sema_er 5 martta adet olduysan anca yumurtluyor falan olman lazım testte değil hiçbirşeyde çıkmaz 🙄
Hilaallkrkmz Rusnam bende senin gibiyim 20 şubat son regl tarihim pazar günü tekrar olmam gerekiyordu olmadım dün kaset test yaptım negatif çıktı. Hâlâ bekliyorum regl 2 gün gecikti ama maalesef negatif çıkıyor ne yapacağımı şaşırdım bende 😏😏