Semaa12 ben gitigimde 5 haftalık olduğunu öğrenmiştim. Evet kalp atışı için 2 hafta sonra gel demişti ama kese cevresinde kanama alani olduğunu dikkat etmem gerektiğini söyleyerek progestan başlamıştı. 2 hafta sonra da gittim. Kalp atisini dinledik çok şükür. Sen bence git ve tedbirini al. Hayırlısıyla sağlıklıca kucağımiza alalim İnşaAllah