Mrvkyra Demoscum benim de aynı sorunum var 38. Haftadayım ara ara vajinal yıkama yapıldı batikon la bende evde batikon la siliyorum ama hastanede yapılan gibi olmuyor evdeki orda derine kadar yıkandığı için daha faydalı oluyor
Frdvsdru Bende de vardı travzol krem kullandım iç çamaşırımı ütüledim sürekli değiştirdim o bölgeyi sadece su ile yıkamak ve ıslak bırakmamak gerekiyor doktor hamilelikte normal olduğunu söyledi fitil de vermedi açıkçası belli bi haftadan sonra verilmez fitil dedi bu dediklerimin hepsini uygulayın mutlaka geçecektir
MelFur 34+ 5 haftalığım 1 haftadır çekiyorum bugün dayanamayıp travazol alıp kullandım ilk gebeliğim herhangi bir durumla karşılaşmam umarım
Eebruum İlk başta travazol krem kullandım sonra ZALAIN diye bir krem ve fitil verdi ondan sonra iyi oldum yoksa o travazol bi etki etmedi birde mümkün olduğunda vajanal yıkama yapma genital bölgenin florasını bozuyor dikkat etmen devamlı kuru olması lazım
Serpillcan geceist bir sürü fitil , krem kullandım , bir sürü kültür yaptırdım , sonuç sıfır , 33 haftaya geldik hala devam , geçmiyor 🥲
Ayvacekirdegi Ben de var mahvoldum artık😞 8 haftalık hamileyim 1 aydır perişan haldeyim. 2. Gebeliğim, 1.de de aynı şekilde 9 ay mantar geçmedi. Ama hiç bu kadar kötü olmamıştı. Resmen parça parça akıntı geliyor😞 görseniz şaşırırsınız. Doktor alttan baktı hatta plastik bi aletle baktı. Alttan bakmanın bi sakıncası yok doktordan daha iyi bilemezsiniz alttan bakması gerekiyorsa bakmalı izin vermemek size zarardan başka bişey getirmez. Bana da fitille krem verdi işe yaramadı😣 bugün bi arkadaşım yoğurt sürünce hemen etki ediyor dedi artık onu deniycem. Hem zararsız hemde kolay bir yol. Başka bundan kurtulanlar varsa yazın lütfen 😞
Ayvacekirdegi Arkadaşlar ben dün akşam yoğurt sürdüm ne kadar rahatladım anlatamam kaşıntı kalmadı. Dün kaşımaktan öyle şişmişti ki afedersiniz vajinadan başka her şeye benziyordu töbe 😂 bugün de yoğurt sürdüm, akıntı geçmedi ama inşallah o da geçer. Bir de ev yoğurdu benimki