Aytiii paylaşalım kızlar lütfen..bu gün bana doktor zorlukla başından eder gibi kıza benziyor dedi 16 +1 haftada bir daha gel kesinleştireyim dedi
Ozlm0916 Aytiii ben 17+3 te ögrenmiştik giderken vişne suyu ve cikolata ye bebek uyanıyo o zaman hareketli olur
Yigitinannesiyim Aytiii Benim 11. Haftada erkek olduğu belli oldu 😇 Erkekler daha erken belli ediyorlarmış kendilerini ikili teste girmeden öğrendim şuan 34+1im hala erkek değişmedi
Aytiii Ozlm0916 keşke bilseymişim..çikolata yiyiyecem bu sefer çarşanba deckete randevum vardı belki cinsiyyete baktı🥰
Nazirebulut34 20 . Haftada öğrendim ERKEK cikolataymis tatliymis hiç onemli degil cani isteyince gösteriyor kendini
elmaliiturtaa Anaaam kız ne erken öğrenmişsiniz darısı bize 12+1 olduk inşallah bu hafta gittiğimde öğreniriz hiç bir şey bana bu kadar heyecan vermemişti😂
Mavi010518 Aytiii 16 haftada %90 deniliyor en net olarak bana detaylı ultrason da söylemişlerdi yani 21-22 haftalarda
Lalegulzer @“Aytiii” 12 ci haftada ikili testte öğrendim 21 haftalık oldum değişmedi detaylıda da aynı
Aytiii Nazirebulut34 Maşallah..bende uykucuydu)) tenbel dedi doktor yavruma, babasıda hemen: annesine benzemiş dedi😅😅