dormicum Aslicrn Nst nin sancı probunu bağlayan hemşire makineyi sıfırlamadan direkt yazdır tuşuna basmış . Sancı çizgisi sıfırdan başlamamış o yüzden yüksekmis gibi görünüyor , bu nstde kontraksiyon yanı rahim kasılması yok .
dormicum Aslicrn birde nst ye girerken bir meyve suyu içmenizi öneririm veya daha sağlıklı olması icin kuru meyveler yemenizi çünkü bebeğiniz nst esnasında uyuyor :)
Mihriballim Esenkaplan bebişin net su kadar olur diyemem ama kalp atışı sürekli aynı şekilde gidiyorsa hareket etmiyor anlamına geliyor yani uyuyor . Ama inişli çıkışlı olduğu zaman hareketli . Minimum 130 maksimum 165 civarı diye biliyorum
zhrergul Wonderful_mom bebeğin bölümünde bir hareketlenme yok ise yani cizgi sabitse uyuyo ama hareket ederse nst esnasında cizgi kalp ritmi gibi yukarı cıkar aşağıya iner hatta makınadan bile hışırtılı ses cıkar