KbraTreGn benim de bugün suyumun azaldığını söyledi doktorum. Siz ne yaptınız acaba nasıl bi yol izledi doktorunuz benimki cumartesi hazırlıklı gel yatış yapılcakmış gibi dedi. Sezeryan istemiyorum ama bebeğimin sağlıkla doğması en önemlisi hayırlısı bakalım