Melissim12 24 günümüz var fakat sezaryan istediğim içim yarın günümüz belli olucak birde çok sancım çıkıyor nst de yumuşamam da var her an herşey olabilir hazır olda bekliyoruz bal oğlumuzu ☺️☺️☺️
Esraodaci SeyidovaArzu son 3 gün Allahın izniyle,o kadar çabuk geçti ki 9 ay hala inanamıyorum.Allah sağlıkla bir avazda doğmalarını nasip etsin inşaallah
Slha2011 SeyidovaArzu benimde 27 eylül sezeryan olduğu için günümde belli sanki hiç doğurmucakmışım hep böyle kalkacakmışım gibi acayip bi heyecan yaşıyorum