Gamolya canım benim de mantarım var, sanırım 8.haftada başlamıştı 19.haftama kadar sürdü.. Dayanmaya çalıştım, yoğurt sürdüm, bol bol su içtim, üzüm sirkeli suyu denedim.. hiç fayda etmedi iyice arttı.. 11. Haftada doktora gittim ilaç vermek istemedi, ıslak kalmasın saç kurutma mak ile kurut dedi.. aradan 3 gün geçti dayanamıyordum artık kaşıntıya başka doktor krem ve fitil verdi.. Bunların hamilelikte bir zararı yok lokal etki gösterdiği için dedi.. ilaç kullanınca rahatladı ama ilacı bıraktığım an geri başlıyor.. 20. Haftaya girdik bugün, kremi bırakmaya korkuyorum tekrar olacak diye.. Çok zor hele sıcaklarda hiç çekilmiyor yaşamayan bilmez😔 çok geçmiş olsun sana da..