Gamolya Arkadaşlar uzun zamandır kasıklarımda mantar enfeksiyonu var. Yaşayanlar bilir, berbat bir kaşıntıya sebep oluyor. Kullandığım kremlerle bir süre geçip sonra tekrar çıkıyordu. Özellikle yaz mevsiminde. Ne yaptımsa geçmedi, temizlik, pamuklu hava alan çamaşır vs. İşin kötüsü hamile kalınca doktorum krem kullanma dedi. Bebeğe zararı olabilir diye kullanamıyorum. Şu an 8+6 haftalık hamileyim ve kaşıntıdan ölüyorum. Ne yapayım sizce? :(
EmineAyan Gamolya ben trosyd krem kullandım hamileyken. Birde şey yap, tuvalete gittiğinde sıcak sirkeli suyla yıkan, temiz bir bezi ütüyle ısıt dayanabileceğin kadar sıcak olsun çamaşırının içine koy. Ben öyle atlattım. Sende atlatırsın İnşAllah, çok zor 😭
iremby Gamolya cok zor biran once atlatirsin insallah. Ben hamilelikten once gecirmistim bir fitil vermisti doktor onunla gecti.
bukna Gamolya bende de var 8 haftalığım. Doktora gittim mantar başlangıcı 12 haftaya kadar ilaç yok çünkü organlar gelişiyor dedi sirkeli su ile yıka dedi. Öyle öyle biraz hafifledi birde dalin şampuan ile yıkadım vajina içini güzelce duruladım şu anlık çok hafif kaldı inşallah geçer
Pitircigim Suyu bol iç tuvalete çıkınca atılıyo ve sirkeli su yapanlar var işe yarıyormuş. Ben yapmadım ama yapanları çok duydum. Geçmiş olsun
HifaSultan Pitircigim ben çok yaptım kesiyo kaşıntısını ama o daha beter ediyo afedersin orası şekilden çıkmıştı en son bi kreme başladım onun üstüne yaşadıgımı farkettim
Gamolya bukna Hımm demek ki gerçekten zararlıymış. Deriye sürülen bir kremin ne kadar etkisi olabilir ki diyoruz ama demek ki etkiliyormuş. Peki sirkeli suyun bir zararı yok muymuş canım?
Meyland bukna vajina içini de öyle yıkamak doğru değil ki. Ph dengesi bozulduğu için pek önermiyorlar. Doktorunuzla konuştunuz mu hiç?
bukna Gamolya yok zaten doktor dedi sirkeli su ile yıka diye. Ama sıcak su benim de bildiğim kadarı ile zararlı. Tuvalete gittiğinde sirkeli su ile yıka çık. Veya yoğurt da sürebilirsin yoğurtda probiyotik olduğu için fayda gösteriyor.
Mrvik Yanlış yönlendirilme arkadaşım asla ve asla sıcak kompres uygulamamalısın. Hatta hamilelikte aşırı sıcak suyla yıkanman bile sakıncalı bunları sakın deneme. Bol su iç ve imkan buldukta vajinana gelmeyecek şekilde kasıklarını sirkeli suyla sil. Geçmiş olsun
Hafizeipek Gamolya günlük ped kullaniyosan kullanma bı de iç çamaşırını sürekli değiştir bende de hamile değilken olmuştu havuzdan kapmıştım mikrobu
Hamilelik10 Gamolya canım bende aylarca çektim mantardan. Denemediğim hiçbişe kalmamıştı. Fitiller mi kremler mi sirkeli sular mı ne ararsan. En son yine coştuğunda eczaneye gittim böyleyken böyle bana hiçbi ilaç etki etmiyor dedim. Bana hindistan cevizi yağını önerdi. Soğuk sıkım iyi birşey al ama. Her sabah ağzımı çalkaladım 5-10 dk boyunca yutmadan. Ve tükürdüm onu. Gün içerisinde bikaç kez vajina içine sürmeden etrafına da yağı direk sürdüm. Ve o dönem hamileymişim bilmiyodum henüz. Çok şükür ilaç kullanmadan atlattım ☺️☺️☺️ Mutlaka dene.
Meyland Hamilelik10 nerden buldunuz saf soğuk sıkım hindistan cevizi yağını? Ben hamile kalmadan önce gratisten almıştım ondada soğuk sıkım yazıyor ama iyi olduğundan tam emin olamadım. Göbeğime sürmek istiyorum bende çatlamamk için
Gamolya Arkadaşlar çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. Benim zaten vajina içinde değil, çevresinde vardı. Biraz önce elma sirkesini suyla karıştırıp bir pamukla sürdüm, gerçekten rahatlattı. Çok sağ olun. İçini sirkeyle yıkamak bana da sakıncalı geliyor.