esrahmet61 elifatncr inslalah herşey yolunda çıkar çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin insallah
Leylasiva21 twobabymommas hiçbir sıkıntım yoktu tansiyonum evde normal cikiyordu. Şişlik yoktu yani sadece 4 kilo aldim ödemem yoktu rutin kontrollerde cikti
twobabymommas Leylasiva21 Çok teşekkür ederim bilgilendirme için çok geçmiş olsun bende yarın tahlil vereceğim bakalım
Mervemtl27 esrahmet61 hayır tutamadım ama bugün kontrole de gittim herhangi bi sorun çıkmadı su fazlalığı olabilir mi ki
Leylasiva21 twobabymommas inşallah bişi cikmaz. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Harikaaa 31+0 oldukk bizde bugün ağırlaşmaya yorgun hissetmeye başladım.Gece dönmekten uyuyamıyorum sabahta yataktan kalkamıyorum:) bugün kontrolümüz var kilosu gelişimi iyi olsunda az kaldı sağlıkla gelsinler inş
Annekuzusu_Ayaz gzde355 ayy benimde öyle oluyo ya baskı oluyo sanki aşağıya yerleşmiş gibi hissediyorum bel sırtım ağrım aşırı zaten bende 31+5
Papatya27 Didemince01 canım bana verdi sezeryan günü 30 haftalıkken demişti 21 nisan diye bugün biz 34 olduk
Didemince01 Papatya27 anladım canım bakalım 2 hafta sonra kontrolüm var gun vermesını beklıyorum yanı 2 hafta sonra 33 haftamı dolduruyorum bende